23 sept. 2011

Funnyyyyy:)


Desigur, Bill Kaulitz arată fantastic…!

Scris de Rimel in Celebrităţi străineVedete de top // 15.09.2011 // 59 comentarii .
Tom & Bill Kaulitz
“Of, ce de suspine va isca articolul…”, a fost primul meu gând atunci când m-a lovit ideea de a posta aceste poze cu Tom şi Bill Kaulitz, după atâtea luni în care i-am ignorat pe prinţişorii de la Tokio Hotel.
Vedeţi cum mereu sunt cu gândul la voi? Desigur, spun asta ca să-mi mai spel din păcate şi pentru a mă pune bine cu voi. :)
Şi totuşi ce-au făcut băieţii de le-am acordat atenţie acum? Nimic ieşit din comun. Au ieşit la restaurant, iar la plecare paparazzii i-au prins cu bliţul. Atât.
Restul după continuare. :P
Păi voi chiar credeaţi că scapă Bill doar cu atât?
Okay, hai că n-am nimic cu el. Pe bune! Dar îmi place că blugii ăia vin la fel de bine ca lui RiRi!
Păi nu? :D
Rihanna vs Bill Kaulitz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu